Subject: Ühispöördumine seoses Tallinna piirkonna kõrgepingevõrgu tugevdamise riigi eriplaneeringuga
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Ivan Sergejev"
Cc: "Martin Otsa" <[email-masked]>, "Tilk Holger" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 22:06:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Esitame Teile täiendava ühispöördumise seoses 13.03.2025 esitatud taotlusega 
riigi eriplaneeringu algatamiseks (palun vt manuses).

Lugupidamisega

Gerd Krieger | Juhataja
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
+372 5065 002
OÜ Orbital Tallinn | Hobujaama 4, Tallinn 10151

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes e-kirjas 
nimetatud saajale.
Teile ekslikult saadetud e-kirja palume kustutada ning teavitada selle 
saatjat.

This message contains confidential information and is intended only for the 
recipient named.
If you received this message by mistake, please delete it and notify the 
sender.